اطلاع رسانی حساب کاربری دینون اکسپلور صفحه نخست
آموزش نرم افزارهای آفیس
پرسش سوال

دسته بندی مقالات

مزایای استفاده از ورد چیست؟

مزایای استفاده از ورد چیست؟

تا به اینجای کار در مورد نرم افزار ورد و کاربردهای آن صحبت کردیم، حال می‌‌خواهیم با مزایای استفاده از Word در محیط کار آشنا شویم. 

در قسمت زیر به صورت فهرست‌‌وار مهمترین مزایای نرم افزار Word را بیان می‌‌کنیم:

 

ساخت و ویرایش متن و اسناد   

قابلیت اضافه کردن عناصر گرافیکی مانند تصاویر، نمودارها و جداول   

قابلیت تغییر فونت و سایز متن، تنظیم فاصله بین خطوط و تنظیم حاشیه‌‌ها   

قابلیت ایجاد پاورقی و فهرست مطالب   

قابلیت تعیین سطح ایمنی و محدودیت دسترسی به اسناد   

قابلیت تغییر رنگ و اندازه صفحه و تنظیمات چاپ   

قابلیت ایجاد فرم‌‌ها و قالب‌‌های پیش‌‌فرض   

قابلیت استفاده از قالب‌‌های آماده برای ایجاد اسناد مختلف   

امکان ایجاد پست الکترونیکی، فاکس و نامه رسمی   

قابلیت ایجاد نسخه پی‌‌دی‌‌اف (PDF) از اسناد.

 

همانطور که می‌‌بینید؛ این نرم افزار یک ابزار همه‌‌کاره است و کار با آن می‌‌تواند قابلیت‌‌های بسیاری را به شما عزیزان ارائه دهد. 

لازم به ذکر است که با توجه به پیچیدگی‌‌های ورد، نیاز به آموزش و یادگیری عمیق این نرم افزار برای انجام امور در سطح حرفه‌‌ای وجود دارد.(منبع)

انتشاربروزرسانیمطالعهدسترسی
1402/11/181402/11/2321 مرتبهرایگان

پرسش و پاسخ کاربران