اطلاع رسانی حساب کاربری دینون اکسپلور صفحه نخست
ورزش و سلامت
پرسش سوال

دسته بندی مقالات

تغذیه مناسب فوتبالیست ها (برنامه غذایی)

صبحانه : ساعت 6 نان ،،عسل،،شیر،،تخم مرغ آب پز،، صبحانه :ساعت 10 میوه،،پوره سیب زمینی،،عدسی،، نهار :ساعت 13 غذای دارای گوشت و برنج و حبوبات نهار:ساعت 16 گوشت مرغ و یا ماهی،، زیتون،،ماست میان وعده:ساعت 18 موز،،مرکباتپرتقال،،شیرشکلات،،آبمیوه شام : ساعت 22 نان،،گوشت،،سبزیجات،، بعد از تمرین 10 عدد تخمه آفتابگردان ???? مصرف هرگونه پروتین 45 دقیقه قبل ت ...

جهت دسترسی به متن کامل مقاله می بایست اشتراک این صفحه را خریداری نمایید.


خریـد اشتـراک صفحـه

اشتراک خریداری شده شامل 10 روز گارانتی بازگشت وجه می باشد. دینون دسترسی به محتوای صفحه را تا پایان اعتبار اشتراک تضمین می نماید.

انتشاربروزرسانیمطالعهدسترسی
1402/10/211402/10/2122 مرتبهاشتراکی

پرسش و پاسخ کاربران